aktualności
2010.02.07, godz. 13:04, Rauer / realmadrid.com
Jedno zwycięstwo od historycznego rekordu
Szesnaście zwycięstw, dwa remisy i tylko trzy porażki po rozegraniu 21 kolejek La Liga - tak na dzień dzisiejszy wygląda statystyka Realu Madryt. Królewscy w swojej historii tylko raz mieli więcej punktów na tym etapie sezonu - obecnie mają ich 50, a w sezonie 2007/08 po 21. kolejce mieli ich 53. Jednak dwa lata temu po 22. kolejce liczba 53 punktów się utrzymała (Blancos przegrali z Almeríą), dlatego jeśli za tydzień Królewskim uda się wygrać z czerwoną latarnią La Liga - Xerez CD, będzie to oznaczać wyrównanie historycznego klubowego rekordu z sezonu 2007/08 - 53 punkty po 22 kolejkach.
Xerez, które zajmuje ostatnią pozycję w tabeli, ma na koncie zaledwie 11 punktów i bilans bramkowy 10-35. Mając ponadto na uwadze fakt, że Real Madryt będzie mógł za tydzień zagrać z dwójką swoich najlepszych strzelców - Cristiano Ronaldo i Gonzalo Higuaín -, wiele wskazuje na to, że rekord z sezonu 2007/08 zostanie wyrównany.
Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2009/10
Komentarze
- 2010.02.09, godz. 13:26, klebcio
- Bardzo ciekawe stwierdzenie West Ham lepszy bo graja reprezentanci krajow? czy jestes w pełni poczytalny? reprezentanci Walii i tym podobnym reprezentacji sa gowno warci. 10 reprezentacja hiszpanii jest lepsza od Walii wiec co ty tu chlopie porownujesz a co do depor to nie zrozumiales o czym pisalem - to mial byc przyklda rotacji w pierwszej 4 na koniec sezonu na przelomie lat ale pewnie dalej nie rozumiesz a co do AllaBundiego - masz racje Chelsea sie konczy jak szybko sie zaczela tak szybko sie skonczy - brak perspektywicznego myslenia. Podsumowujac La Liga >>>>>Premier League i nic tego nie zmieni przykro mi teamsleep.
- 2010.02.08, godz. 22:28, teamsleep
- przepasc ahahahhahahha
Pewnie dlatego w lepszej lidze maja wiecej strzelonych goli. od was.
Ci emeryci grali z wami jak z 3 ligowcami tylko sedzia ich oszukal .
Widzial to caly świat
- 2010.02.08, godz. 20:56, AllBundyTSWFCB
- Na dzien dzisiejszy to meidzy Barçą a Mu jest przepaśc. Chelsea to powoli druzyna emerytow sie robi i tez na pewno bardziej sie oddala wstecz od Blaugrana niz odwrotnie
- 2010.02.08, godz. 20:29, teamsleep
- klebcio co ty wyskakujesz z depor 10 lat temu?
Rok temu byli słabsi w bezposrednim pojedynku od Lecha.
Fakty są takie ,że jak spojrzysz na personalia to gołym okiem widać kto ma lepszy sklad. West ham czy Racing. Reprentaci swoich krajow czy anonimy ktore dopiero co pospadali z drzew.
Faktem jest ,ze real w ostatnich meczach z angolami dostawal baty i strzelal srednio 0,7 gola na mecz.
3 angielskie druzyny na 1 albo zero z la liga.
Barça lepsza od MU?
Jak skoro MU > Chelsea < barça
- 2010.02.08, godz. 19:30, AllBundyTSWFCB
- teamsleep
Zrozum, ze nie wysztsko jest takie proste, czasy sie zmieniają, nie raz to, ze jakis pilkarz nie gra w jednym zespole a w drugim ma miejsce nie znaczy, ze ten drugi zespol jest gorszy.Łeb mnie boli nie chce mi sie uszkac w pamieci przykładow takich, ze ktos odszedł z druzyny slabszej troszke do mocniejszej. W tej slabszej gral malo a w tej mocniejszej gral duzo i byl wiele lepszy.
A ty mi tutaj wyjezdzasz z Forlanem, Rosssim czy RObinho.Czlowieku, Forlanowi czy RObinho nie pasuje po prostu premiership. W druga strone jest troche ciezej znalezc przyyklady bo jednak wiekszy jest ruch na kierunku z La liga do premier league niz odwrotnie. Ale np. Owen w Liverpoolu gwiazda, a w Realu reezerwowy no i co?
- 2010.02.08, godz. 18:36, klebcio
- Taaa 2 druzyny pytam sie co osiagnal Arsenal w europie odpowiedz - doszedl do finalu LM i przerznal z Barça dla porownania Valencia w tym 10leciu 2 razy final LM drugi pechowo przegrany z Bayernem nr2 Liverpool - ok dobra druzyna zwyciestwo w LM 2005 Dudek itp - wszyscy wiedza Sevilla 2 razy pod rzad niszczy wszystkich w Pucharze UEFA - poiwesz puchar uefa za malo prestizowy - moze i tak ale grala tam akurat dlatego ze PD jest wyrownana i o wiele wiecej druzyn niz w PL pretenduje do LM. Nastepne Villarreal 1/2 LM kapitalna gra spudlowany karny w 90 min przez Riquelme. Deportivo La Coruña mistrz hiszpanii 2000 w ciagu nastepnym lat swietnie spisywali sie w lm. Poprzedni sezon Atlético Madryt bez problemu wychodzi z grupy. Przejdmy do watku angielskiego Chelsea - przed Abramowiczem zalosna druzynka ktorej nikt w Anglii nie kocha w ktorej graja podrzutki z La Ligi -np Winston Bogarde oraz banda drwali (Tore Andre Flo itd.) - po przyjsciu Ruskiego masa wydanych pieniedzy i 3 pół finały dobra ale nie zwyciestwo w LM tu jest dalej 0. A teraz teamsleep zadaj sobie pytanie czy Tottenham Aston Villa czy inne podobne przecietne druzynki dalyby rade osiagnac to co chociazby Sevilla czy nawet Depor - odpowiedz NIE! i nie mow mi gosciu ze tu jest wielka 2 a tam wielka 4 bo tu jest 2 świtne druzyny + 5/6 bardzo dobrych podczas gdy w Anglii sa 2 świetne (Man u i Chelsea ) 2 bardzo dobre i? niewiem jak to nazwac chyba przecietnosc jest dalej. Patrzac z innej strony Getafe/Mallorca/Racing/Espanyol/Osasuna >>> WHU/ Burnley HUll Fulham Wigan Sunderland itp podobne druzynki grajace na tzw hit and hope i nie mogace dostarczyc widzowi przyjemnosci z ogladania ich gry. Koniec dziekuje wiem ze ty powiesz swoje ze jak to Barça>Manu itp ale nie obchodzi mnie to bo wiem że twoja linia argumentacji jest błędna.
- 2010.02.08, godz. 17:56, Ochoj
- 2010.02.07, godz. 16:36, Fantom
a Ty kumasz to że rekordem jest zdobycie 53pkt po 21 kolejkach, a nie po 22 ?
- 2010.02.08, godz. 17:30, teamsleep
- Celtic pokroju Tottenhamu? ahahhahahahha
W celticu teraz zagra R.Keane bo nie miescil sie na ławce Spursow.
W celticu nie ma nawet 3 pilkarzy ktorzy zapali by sie na lawke Tottenhamu. Wymien choc 3 takich.
Hesselink w celtiku gwiazda ,a w hull rezerwa.
Przykladow jest wiele Forlan, Rosii czy Robinho;
W la liga wielka 2 i pozniej przepasc.
W premiership sa teraz 3 druzyny i 4 dobre (LFC, City, AV, Totti )
Zreszta Xerez to 2 polki nizej np. od Birmingham ,ktore tez jest beniaminkiem ,ale w skladzie ma samych rep. swoich krajow.
- 2010.02.08, godz. 17:07, AllBundyTSWFCB
- teamsleep
I jeszce raz do ciebie. Totenham czy Villa maja lepsze sklady od Sevilli czy ATletico?? Buahahah. Sevilla spokojnie rozjezdza Ville,TOtenham i rowniez City gdyby sie spieła. Atlético ma potencjal na wielka gre ale w tym klubie sternicy zawalają sprawe.Tak samo Sevilla czy Valencia moglyby w PL walczyc o miejsca 3-4. Jest tylko problem w ilosci kasy. Nie ukrywajmy wlasicielem Sevilli czy Valenci nie jest szejk czy ktos podobny.
- 2010.02.08, godz. 17:03, AllBundyTSWFCB
- Adamek89
Nastepny. Napisales, ze licza sie w PL Chelsea,City,United,Lvpool,Aresenal,Villa,Totenham. W primera tylko Real i Barça. To dlaczego w lidze angielskiej od XXX lat pierwsza czworka jest taka sama?? A od 2005r mistrzem jest tylko CHelsea badz United. W tym sezonie Lvpool daleko ale znajac zycie wejdzie na 4miejsce i skonczy sie jak zwykle. Czyli Chelsea,United badz odwrotnie a dalej arsenal Liverpool.Wiec twoje wypociny sa do niczego. W tej materii primera division to to samo. Dominuja Barça i Real ale dalej jest ciekawa walka miedzy Valencia,Villarreal,Sevilla i ATletico gdy nie odstawia numerów. Wiec dla mnie to jest to samo. Chelsea i United w PL za nimi Arsenal,Liverpool, potem Totenham czy CIty. Z kolei PD Barça,Real dalej Sevilla,Valencia a dalej druzyny takie jak Villarreal,Ateltico,Depor.
- 2010.02.08, godz. 16:58, AllBundyTSWFCB
- teamsleep
TY jednak i inni jestescie matołki. Napisalem celtic bo to druzyna szkocka, wiele razy chcaca dolaczyc do premiership i grajaca to samo co w lidze angielskiej graja druzyny. Celtic jest powiedzmy druzyna pokroju Totenhamu wiec dlatego to napisalem. Co za ludzie:/ A z tymi celnymi strzałami Barçy na stamford to tez macie pojecie.
CHyba latwiej sie strzela gdy wychodzisz z kontrami np 3na 3 czy w przewadze, zwlaszcza jak grasz 11na10 niz gdy atakujesz pozycyjnie i 8 rywali przyczajonych na swojej połowie. WIele wieksza sztuka jest stworzyc grozna sytuacje w takim ataku pozycyjnym niz w kontrze. A ja wam przypominam, ze to byl dwumecz, Mozna plakac nad karnymi CFC. ALe w pierwsyzm meczu gigantyczna przewage miala Barça, sedzia mylil sie na korzysc CFC. W drugim meczu Ovrebo pomylil sie dla Chelsea w 5minucie, gdybydal wtedy karfnego dla FCB to o dalszych marzeniach Chelsea nie byłoby juz mowy.
Widze, ze wielu z was nie potrafi uzywac wyobrazni, tylko opdnieca sie suchymi statystykami z drugiego meczu. No i zajmujecie sie jedynie glosnymi sprawami.
- 2010.02.08, godz. 16:24, teamsleep
- jak wytlumaczysz fanie hiper-ultra ofensywnej barcy fakt ,ze z druzynami z pl macie srednia strzelonych bramek 0,8 na mecz???
A jak ,ze w meczu w ktorym rzekomo "atakowaliscie" 1 celny strzal okazal sie golem w 92 minuciie?
A jak , ze w 2 meczu z MU w ktorym to tez niby przewazaliscie w 2 meczach nie mieliscie zadnej okazji?
Co mi tu porownujesz 1 watpliwy karny
do 3 ewidetnych i 1 watpliwego z rewanzu?
Barcelonie polowa z tych 6 pucharow zostala podarowana, 2 polowe wygrali z cieniasami z la liga.
- 2010.02.08, godz. 15:44, Adamek89
- Wy mówicie, że Chelsea się broniła przed Barceloną jest w tym prawda ale to i tka ona powinna iść dalej a Barcelona im ledwo strzeliła gola bo to właśnie jest siła defensywna tego zespołu. a Co do porównywania PL a LL to tu nie ma porównania w LL Real i Barça zawsze tak wygląda walka o 1 miejsce, a w PL: Chelsea, City, United, Liverpool, Tottenham, Villa, Arsenal 7 zespołów a nawet taki birmingham everton czy fulham pokonało by seville czy valencie. a po drugie w ostatnich latach w półfinałach przeważnie sa 3 drużyny angielskie i jedna wloska lub hiszpańska. A gdzie Real?? Nigdzie. Jedynie Villarreal i barça w 2006 raz sprawiły niespodzianke ale villareal nigdy o nic tak naprawde nei walczylo. wiec ni wiem jak mozecie gadac ze pl jest slabsza niz LL. W tym momencie Chelsea by naewno pokonała barcelone, a z przecietnie grajacym realem tez by zespoly z wielkiej czworki daly sobie rade.
- 2010.02.08, godz. 15:25, zibikuFCB
- teamsleep
"Jesli porownjesz brak kartkim dla szwaba w 1 meczui spektakl overbo w 2 "- a ty znów swoje. W pierwszym spotkaniu Ballack powinien dostać czerwoną kartkę. O karnym dla Barcelony nie wspomnę. Ale widzę, że ręki Niemca oczy nie widziały. Żal mi ciebie.
Overbo nie podyktował conajmniej 3 ewdetnych karnych po gfauluna Drogbie, rece Pqoi Eto`o ostatniej minucie. - ciekawe co byś pisał jakby sędzia podyktował w 5 minucie meczu karnego dla Barcelony i padła by bramka. Pewnie też szukałbyś wszędzie winnych ale nie u siebie na podwórku.
W tym meczu dopieo padła farciarska bramka - 1 celny strzał hiper-utlra ofensywnej farselony w 92 minuie mczu (8 goli w 10 meczach z angolami hahaha)- tak właśnie gra ta twoja super mega PL. Nie potrafią zagrać otwartej piłki z Barceloną. W pierwszym spotkaniu to na boisku grali systemem 1-7-3-0. Jeśli dla ciebie to powód do dumy to gratuluje. Bramka Iniesty farciarska? Już dziś leć do okulisty.
Tez sobie życze,aby te 2 smieszne druzynki
trafily na angoli. LFC czyli naslabsza druzyna z big4 juz pokala co sie robi z cieniasami z realu rok temu (5-0 dwumeczu to byl najnizszy wymiar kary) - zobaczymy jak będzie szczekał w tym roku. Barcelona trafiła na najlepszy z B4 zespół. I co? I MU nie istniało na boisku. Poza tym jedna z tych "śmiesznych" drużynek zdobyła 6 pucharów, co drużynie z PL nigdy się nie zdarzy.
ps. tak wcześnie z przedszkola wypuszczają?
- 2010.02.08, godz. 13:44, teamsleep
- 1 celny strzal; w 92 minucie i to chelsea sie bronila BRAWO!!!!
Celtic to premiership? hahahhahahaha.
Poza 1 czworka takie ekipy jaki City , Toittenham czy AV maja o wiele lepsze sklady od Sevilli czy atletico. Tu nie maq co porownywac to jest przepasc. Ostatnie rankingi i wyniki pokazuja swoje.
Mistrz hiszpanii nie moze przejsc 1/8,a 4 druzyna z anglii notorycznie w polfinale lm.
Forlan,Rossi,Robinho,Kanoute mowi wam to cos , bo mi wiele PRZEPASC!!!
- 2010.02.08, godz. 13:32, Dacik
filipwójcik9 - BAN (wykrzykniki, rozciąganie komentarzy)
14 dni
przemo33339 - BAN (wulgaryzmy, recydywa)
21 dni
- 2010.02.08, godz. 13:09, AllBundyTSWFCB
- JA sie nie podniecam premiership. Połowa druzyn gra akcje hit and hope, wykop i nadzieja, ze cos sie strzeli. Ciezko sie gra przeciwko tej wielkiej czworce premiership ale reszta to tacy sami kelnerzy. Tak sobie przypomiinam z ostatnich lat mecze Barçy np z Celtikiem. Latali za pilka jeszcze bardziej glupio niz Xerez czy Saragossa w La liga. ALbo tego lata Barça totalnymi rezerwami remisuje z TOtenhamem grajacym w mocnym skladzie 1-1, prezentujac lepsza gre.
- 2010.02.08, godz. 13:03, AllBundyTSWFCB
- A CHelsea dostała to co chciała. Żeby grać w przewadze i dalej czaić się na własnej połowie to już nie jest normalne, taki klub nie zasługuje na trofea. WYobrazmys obie sytuacje odwrotną. Mecz na CN, 1-0, Chelsea w 10. CO by wtedy sie działo? ANo to, ze Chelsea latała by do konca za piłką.
- 2010.02.08, godz. 13:01, AllBundyTSWFCB
- teamsleep
A powiesz mi dlaczego wyjezdzasz tylko z karnymi dla CFC?
Głowka juz nie pamieta reki Ballacka w 5minucie cioo? Padł by gol i bylo by po sprawie.
- 2010.02.08, godz. 12:40, teamsleep
- zbiky fcb
barça przez 180 minut 1/2 ani razu nie była w polu karnym United, taka jest zaj**ista. MU oprocz pieknego gola Scholesa mialo karnego i ze 4 swietne okazje w 2 meczu.
Jesli porownjesz brak kartkim dla szwaba w 1 meczui spektakl overbo w 2 to grauluje mózgu
Overbo nie podyktował conajmniej 3 ewdetnych karnych po gfauluna Drogbie, rece Pqoi Eto`o ostatniej minucie. W tym meczu dopieo padła farciarska bramka - 1 celny strzał hiper-utlra ofensywnej farselony w 92 minuie mczu (8 goli w 10 meczach z angolami hahaha).
Tez sobie życze,aby te 2 smieszne druzynki
trafily na angoli. LFC czyli naslabsza druzyna z big4 juz pokala co sie robi z cieniasami z realu rok temu (5-0 dwumeczu to byl najnizszy wymiar kary). .
- 2010.02.08, godz. 09:25, zibikuFCB
- teamsleep
"Ogladalem mecz z cfc na cn i tam to były kwestie spotne.
|To co zrobił overbo to juz byl najwiekszy wałek jaki kiedykolwiek widziałęm." - jasne jeśli sędzia krzywdzi w 1 spotkaniu Barcelona to są to kwestie sporne, jak w 4 minucie rewanżu Ballack (on nie powinien wcale grać w rewanżu) dotyka piłkę ręką we własnym polu karnym to też jest kwestia sporna. Ale jak już sędzi myli się na niekorzyść Chelsea to jest to największy wałek. Żal mi ciebie.
Co do dwumeczu Barcelona-MU to jakby nie farciarska bramka to Angole by nie awansowały. Ale widocznie ten jeden gol to stłamszenie i totalne zniszczenie drużyny Barçy.
Życzyłbym sobie, aby Real i Barcelona trafiły na Chelsea/MU/Arsenal. Wtedy zobaczysz która liga jest najsilniejsza w Europie.
A odnośnie wyników to częściej spotkania hokejowe zdarzają się teraz w PL. To tylko świadczy o słabości niektórych grających tam zespołów. Ale tego widocznie nie rozumiesz.
- 2010.02.08, godz. 09:16, Eloth
- Ale z was sa dzieci. Kazdy lubi lige taka ktora uwaza za najbardziej atrakcyjna. Obecnie najlepsza liga jest angielska bo statystyki nie klamia, ale ja uwazam osobiscie, ze hiszpansta jest bardziej atrakcyjna i mnie kreci po prostu.
- 2010.02.08, godz. 01:02, hell998
- teamsleep
Jak jesteś tak wielkim fanem ligi angielskiej i MU to po co włazisz na stronę Realu? Prowokować? Pretensje o przegraną z Barça w LM miej do Fergusona, bo taktyka była żałosna. Barça zagubiona przez pierwsze 10 minut, po bramce Eto'o Manchester nie istniał. Przypominasz mi Ronaldo po meczu LM: "Barça nie powinna być w finale, bo Chelsea powinna wygrać."
- 2010.02.07, godz. 21:33, teamsleep
- a pfffff
a ile 100% okazji stworzyla barça przez 180 minut tamtego dwumeczu?
ZERO
Ogladalem mecz z cfc na cn i tam to były kwestie spotne.
|To co zrobił overbo to juz byl najwiekszy wałek jaki kiedykolwiek widziałęm.
Znowu ci oczka zbieleja jak 4x pod rzad AFC, CFC i MU beda w 1/2 a real odpadnie w 1/8.
3x pod rzad taki skład to nie przypadek, to norma :))
- 2010.02.07, godz. 18:29, wążu
- a tak poza tematem
Gdzie można znaleźć królewskich kibiców????
bo zapomniałem.
- 2010.02.07, godz. 18:23, riders
- teamsleep poza tym dodam ważną kwestię, a raczej zadam kolejne pytanie. Które to poprzednie mecze pokazały, że MU gniecie Barcę? Może pierwsze półfinałowe spotkanie Barça-Manu na CN z poprzedniej edycji LM (wynik 0-0), gdzie to Man UtD stworzył sobie 1 okazję na zdobycie gola i to z rzutu karnego (de facto nie wykorzystanego przez CR). Ten mecz pokazał bezsilność Manu, ponieważ w ''obronie'' grał...Rooney. Tak tak, ten wielki Mannchester tak sie cofnął na swoją połowe i pole karne, że nawet napastnicy wybijali piłkę na oslep.
Jesli dla ciebie to jest gniecenie, to gratuluje, a raczej współczuje :(
- 2010.02.07, godz. 18:11, riders
- teamsleep czyli nie znasz jednak tego piłkarskiego powiedzenia :( tak, ostatni mecz pokazuje, kto jest lepszy. To filozofia fuybolu i tak mówią sami trenerzy. Widocznie wiesz lepiej niż oni sami
tak wydrukował awans Barcelonie. A oglądałeś 'dzieciaczku' pierwsze spotkanie na CN? Pytam, bo zaraz zadam ci pytania, jak to sędzia drukował dla Chelsea:) a były tam rażące błędy na niekorzyść Barçy, gdyby nie one, to Duma Katalonii mogłaby wygrać u siebie spokojnie 2-0. Ale pewnie meczu nie oglądałeś, bo nie było go w tv :(
- 2010.02.07, godz. 18:04, Grzesiek77
- Uda nam się!
- 2010.02.07, godz. 17:57, teamsleep
- 1mecz??
1 mecz to wydrukował Overbo tylko dlatego zagrali w finale.
MU gniecie barce mimo porazki w finale co pokazaly poprzednie mecze.
- 2010.02.07, godz. 17:54, riders
- teamsleep
jak to mawiają, ''jesteś tak dobry, jak twój ostatni mecz''
więc Barça-MU 2:0 i to w finale LM. Gra, wynik itp w tym meczu, wszystko na korzyść Dumy Katalonii :]
- 2010.02.07, godz. 17:38, teamsleep
- ten tartak jedzie was co sezon jak zwyklych leszczy.
Wy 7 goli a wirtuozi z barcy 8 goli strzelonych w ostatnich 10 sopotkanich z angolami.
Żenujacy wynik.
- 2010.02.07, godz. 17:37, sir ALEX
- ----------->klebcio
I Real robi zakupy w ,,tartaku" ? wydal ponad 90 mln na drwala? i chce bupic nastepnego (fàbregasa) ?
Jesli dla Ciebie La Liga jest najciekawsza to spoko, kibicujesz Realowi to wiadomo ze La liga dla Ciebie najwazniejsza... Ale statystyki dla hiszpanskich druzyn (szczegolnie Realu) w LM z ostatnich lat sa bezlitosne.
Narazie liga hiszpanska to dwaj giganci, 3-4 dobre teamy a reszta stanowi tlo, w lidze angielskiej natomiast nawet kopciuszek potrafi zatrzymac giganta, co pokazalo Hull.
Pozdro i nie ciagnij tego teamtu
- 2010.02.07, godz. 17:33, Napojasz
- mogło być **
- 2010.02.07, godz. 17:32, Napojasz
- A Barça i tak przed nami, nie ma co się podniecać, jest dobrze ale mogłobyć być lepiej.
- 2010.02.07, godz. 17:18, klebcio
- teaamsleep jestes zalosny jak dla ciebie Barça nie jest o 2 klasy lepsza od Manu pamietam komentarz Borka z finalu LM to jest starcie wirtuozow footbolu z drwalami i tak ma sie tez La liga do Primera Division masz gowniane pojecie o pilce i tyle a i jeszcze jedno PL jest dobre od moze 6 lat wczesniej to byl jeden wielki tartak teraz jest pol tartaku.....
- 2010.02.07, godz. 17:09, teamsleep
- Barça dużo lepsza od MU? Pewnie dlatego w ostatnich 5 spotkaniach wygrała z nimi tylko raz?
Po co mam ci pisac jakies wyniki ?Mi wystarczy fakt, że 4 druzyuna ligi leje mistrza (jak LFC was) 4-0. I jest to najnizszy wymiar kary.
Albo fakt, że anglia na ostatnie 3 półfinały w lm miała 9x swoje drużyny, hiszpania tylko 2 .
- 2010.02.07, godz. 16:37, Misiek992
- teamsleep
ty naprawdę myślisz, że kogokolwiek tu przekonasz? Kogo to obchodzi? Niech sobie Primera będzie "słabiutką ligą", którą jednak nam, kibicom Realu, bardzo przyjemnie się ogląda, o wiele bardziej niż kondycyjne, biegane i kopane Premiership. Co mają wyniki do gustu? Równie dobrze ostatniego lata:
Valencia 2:0 Arsenal
Liverpool 1:2 Atlético
Espanyol 3:0 Liverpool
Nie tak dawno Valencia pokazała, że potrafi grać jak równy z równym z Chelsea, a Sevilla pokonała Tottenham w drodze po puchar UEFA. Barcelona była dużo lepsza od MU w finale w zeszłym roku, wcześniej Chelsea przegrała z Blaugraną na własne życzenie. Tylko co z tego? Kogo to obchodzi? Ja uważam PD za najlepszą nie dlatego, że jej drużyny obijają dupę wszystkim innym, tylko dlatego, że mecze Ligi hiszpańskiej są dla mnie najbardziej emocjonujące, najładniejsze, najciekawsze. A ty? co próbujesz osiągnąć?
- 2010.02.07, godz. 16:36, Fantom
- 2010.02.07, godz. 13:49, Ochoj
" rekord nie będzie wyrównany... bo jak sami napisali mieli 53pkt już po 21 kolejkach... więc czemu liczyć 22?
totalny bezsens... ani kupy ani dupy w takim razie się to nie trzyma... "
Tak, mieli po 21kolejkach 53 pkt, ale w 22 przegrali i mieli nadal 53, to logiczne ;]
A my rozgrywamy 22 i jak wygramy, to bedziemy mieli 53 pkt, kumasz ? ;]
- 2010.02.07, godz. 16:34, Cule1984
- Karol 9 , ale to działa w obie strony, to ze Barça kiedys przegra mecz nie oznacza ze Real wygra wszystkie do tego czasu.
- 2010.02.07, godz. 16:31, Fantom
- No i gdzie teraz Ci wszyscy, ktorzy byli za dymisja Pelle ? ;>
! Hala Madrid !
- 2010.02.07, godz. 16:26, Karol 9
- Barcelona nie jest taka wspaniała kiedyś musi przegrać i przegra a prasa ją za bardzo wyolbrzymia
- 2010.02.07, godz. 15:54, teamsleep
- klebcio
Xerex > hull ?!?
W xerex to graja same ogorki,a hull potrafilo zremisowac z chelsea i wczoraj ograc City.
Barça i Real. MU i chelsea? haahhahahahhaa
Przeciez real od 6 lat nie moze przejsc 1/8 ,a MU na 15 sezonow 14 razy byli w 1/4 albo wyzej!!! Plus 2 ostatnie finbaly i 2 razy 1/2
Chelsea zas 4x pod rzad conajmniej polfinal.
Rozsmieszyles mnie.
Dlaczego real i barça co mecz wala po 3-4 gole w tej smiesznej lidze, a jak trrafiaja na kogos z premiership w lm to srednia gola na mecz jest ponizej 1? Barça w 10 ostatnich meczach 8 goli,a real "aż" 7 . Tak sie wam gra z "cienkimi" angolami. LFC-Real 4-0 pamietsz?
?!?
- 2010.02.07, godz. 15:51, realjuves04
- Lukasz90rmcf
niby masz racje, ale takie rzeczy tez duzo znacza.
- 2010.02.07, godz. 15:36, TruWarier
- Tylko teraz mamy inny sezon i inny zespół. Nie ma sensu wracać do poprzedniego. Liczy się to co jest teraz, a w kwietniu będziemy faworytem i SB to nasz atut.
- 2010.02.07, godz. 15:09, oneman
- Grand Derbi u siebie hmm, czy to wasz atut? Ostatnio potwierdziła, że niekoniecznie :)
- 2010.02.07, godz. 15:09, Didi Falca0
- No , ale co z tego jak i tak tracimy Barćy 5 pkt.
- 2010.02.07, godz. 15:02, robofan
- Panowie pytam się kiedy typera uaktualnią ? Może mi ktoś odpowiedzieć ?
- 2010.02.07, godz. 15:02, ibracadabra9
- a BARCA ani jednej porazki po rozegraniu 21. kolejki :D
pozdro
VeB
- 2010.02.07, godz. 14:59, ari4564
- Zacznijmy od tego ze nie nalezy lekcewazyc przeciwnika bo nie jest wazne ktore przeciwnik zajmuje miejsce w tabeli- trzeba podchodzic do kazdego meczu z taka samą motywacją bo niespodzianki sie zadarzaja (a poza tym nie mozna Xerez odrazu spisywac na straty) dobrym przykladem jest mecz z tym trzecioligowcem w Copa Del Rey
Pomimo tego i tak mam nadzieje ze real zgarnie te trzy punkty
Hala REAL Madrid!!!
- 2010.02.07, godz. 14:50, Azazel
- Ochoj
Rzeczywiście masz rację. Mówienie o rekordzie jest zdecydowanie nadużyciem. I nie jest logiczne.
- 2010.02.07, godz. 14:42, MASTER HALA MADRID
- "tylko trzy porażki"
To za dużo
- 2010.02.07, godz. 14:39, Costa Blanca
- Dogonimy Barce , do końca sezonu zostało jeszcze 17 kolejek więc kwestia mistrzostwa jest jeszcze otwarta.
A ponad to mamy Gran Derbi u siebie a w kwietbi jeśli Real utrzyma takie tempo to będzie niepokonany .
- 2010.02.07, godz. 14:32, Ochoj
- Rauer
mi nie chodzi o skuteczność..
w tamtym sezonie Real miał 53 pkt po 21 meczach... a nie po 22..
więc gdzie tutaj sens tego rekordu?
- 2010.02.07, godz. 14:32, Costa Blanca
- realista1989
Ja Ci odpowiem : Athletco Madryt, Athletic Bilbao, Valencia, Villarreal, Sevilla, Mallorca, Osasuna . Te zespoły mogą pokonać Barce albo chociaż z nią zremisować . Widziałem mecz Barçy z Valencią i Villiareal i mieli podobne statyski posiadani piłki i strzałów przy odrobinie szczęsie po Gran Derbi będziemy mieli 4 pkt. przewagi i pozycje lidera.
- 2010.02.07, godz. 14:30, Rauer
- Ochoj - na siłę szukasz dziury w całym. Równie dobrze można powiedzieć, że lepszym wynikiem jest sześć punktów po dwóch kolejkach (w końcu 100% skuteczności) niż 53 punkty po 22 meczach.
- 2010.02.07, godz. 14:25, Ochoj
- IVAN_ZAMORANO
nie Ty nie rozumiesz
tak samo można napisać że tylko raz historii Real miał 53 pkt po 21 kolejkach.. i jest to lepszy wynik..
co jest większym osiągnięciem, 53pkt po 21 meczach czy 53pkt po 22 meczach...
ludzie, czy Wy potraficie logicznie myśleć...?
- 2010.02.07, godz. 14:24, robofan
- Kiedy typera uaktualnią ????
- 2010.02.07, godz. 14:21, realista1989
- Z tymi trzema przegranymi moge sie pogodzic bo to byly Barça, Sevilla i Athetic, ale tych dwoch remisow z Osasuną i Sportingiem Gijon nie moge przezyc. Gdyby nie to mielibysmy tylko jeden pkt straty Barçy i w zanadrzu Gran Derby u siebie. A teraz trzeba liczyc na cud ze ktorys z tych frajerskich zespolow pokona albo chociaz zremisuje z kataloncami, tylko kto??
- 2010.02.07, godz. 14:19, IVAN_ZAMORANO
- Ochoj - Czegoś chyba nie rozumiesz. Tylko raz w całej historii po 22 KOLEJKACH Real Madryt miał 53 punkty. Co z tego że już w 21 mieli jak w 22 przegrali. Tym razem może być 2 raz.
- 2010.02.07, godz. 14:12, Ochoj
- Rauer
jak bredzić?
ludzie, na logikę, przecież statystyka 21 kolejki jest lepsza niż 22..
rekord padł już w 21 kolejce, nie w 22..
wyrównają rekord 22 kolejki ok, to się zgodzę, ale rzeczywiście on padł w 21.. bo w 22 nie zrobili pkt...
dla mnie to się nie trzyma niczego, statystyka na siłę wyssana z palca...
- 2010.02.07, godz. 14:05, paffcio21
- Spokojnie widzę mecz z outsaiderem z Xerez C.D
Wygrają spokojnie,pewnie i bez nerwów.Oby żadnych czerwonych kartek i kontuzji
- 2010.02.07, godz. 14:00, krzysztofor
- fajnie, aczkolwiek Barcelona ma 55 pkt w 21 kolejkach , więc jakoś możliwość zrównania się z tym rekordem mnie tak nie rajcuje.
- 2010.02.07, godz. 13:57, Weezer
- benshot
Pedro kosztował jakieś kilkaset tysięcy euro Benzema był sprowadzany jako crack za 35mln. Obaj są zresztą w wieku Messiego, więc to już w ogóle.
- 2010.02.07, godz. 13:56, Rauer
- Ochoj - bo w 22. kolejce także mieli 53, więc rekord zostanie wyrównany. Przestań więc bredzić.
- 2010.02.07, godz. 13:55, BartekNS
- Ten rekord będzie wyśrubowany, a nie wyrównany ^^
- 2010.02.07, godz. 13:55, benshot
- no zgadza sie. Wyrownaja rekord 22 kolejkowy a nie 21.
i o to chyba w tym newsie chodzi bezsensowne po prostu bylo przytoczenie 21 kolejki
- 2010.02.07, godz. 13:53, Ochoj
- benshot
ta, ale nie wyrównają już tego po 21 kolejkach..? sam sobie odpowiedz czy to ma sens? ;/
po co liczyć 22 kolejki, skoro w 21 już mieli taką ilość pkt?
- 2010.02.07, godz. 13:52, benshot
- mate21
Benzema jest w tym samym wieku co Pedro a mowi sie ze oni daja wiele szans mlodym. W takim razie my tez dajemy
- 2010.02.07, godz. 13:51, benshot
- Ochoj
ale po porstu wyrwonaja rekord po 22 kolejkach 53pkt.
- 2010.02.07, godz. 13:50, pelart
- mate21 Benzema ma 22 lata, jest więc młody
- 2010.02.07, godz. 13:50, benshot
- Ochoj
no faktycznie:)
- 2010.02.07, godz. 13:49, lucass666
- Tak mate21, masz rację. Pelle powinien stawiać na młodych, a nie na dziadka Benzemę, który przecież pogra jeszcze może z 10 lat na najwyższym poziomie i koniec. Lepiej dać szansę takim co pograją na niewiadomojakim poziomie przez 12-13 lat. Genialne myślenie.
- 2010.02.07, godz. 13:49, benshot
- mate21
Ogarnij sie czlowieku.
Zly trener dla ciebie?
Nasluchales sie jak to Barcelona wyciaga malolatow i graja.
- 2010.02.07, godz. 13:49, Ochoj
- rekord nie będzie wyrównany... bo jak sami napisali mieli 53pkt już po 21 kolejkach... więc czemu liczyć 22?
totalny bezsens... ani kupy ani dupy w takim razie się to nie trzyma...
- 2010.02.07, godz. 13:40, Alejandra
- Oby wygrali, tego im życze:)
- 2010.02.07, godz. 13:39, Rafal85r
- Nasz prawie że najlepszy rezultat a i tak jesteśmy drudzy za drużyną która przegrała tylko raz i pkt. ma więcej niż my w tym sezonie 07/08
- 2010.02.07, godz. 13:39, klebcio
- teamsleep Xerex = Burnley / Hull itp liga jak liga tylko Real i Barça lepsze od Manu czy Chelsea dwa lata temu jak Manu gromilo wszytkich i zdecydowanie prowadzilo nikt nie mowil ze PL jest slabe :\
- 2010.02.07, godz. 13:39, mate21
- zobaczymy czy autor tematu będzie się cieszył po meczach z Lyonem albo Barceloną, nie sądzę, mam tylko nadzieję, że w razie zajęcia 2 miejsca w lidzie zmieni się w końcu trenera na kogoś kto da szansę młodym zamiast stawiać na Benzeme
- 2010.02.07, godz. 13:38, teamsleep
- to pokazuje jaka cieniutka w ty roku la liga, gdzie jej do premiership?
- 2010.02.07, godz. 13:33, tOmEk3
- nie dzielmy skóry na niedźwiedziu.
jak wygramy to wtedy będzie można jarać się rekordami.
- 2010.02.07, godz. 13:32, cube304
- Ciekawy mecz dziś się szykuje w Santander, to pokaże na jakim poziomie jest Atlético , na pewno Racing będzie rządny zemsty za ten dziwny mecz w CdR, jeśli Atlético wygra to można mieć nadzieje że z Barçą też zdobędą jakieś punkty.
- 2010.02.07, godz. 13:26, New Divide
- Barsa nie przegrąła nawet 1 meczu jeszcze więc nie widze powodów do dumy. Trzymam kciuki, że za tydzień dostaną bęcki.
- 2010.02.07, godz. 13:26, Dusiu
- Z takim właśnie Xerez powinno się ze dwóch młodych wychowanków ze szkółki wpuścić ^^
- 2010.02.07, godz. 13:25, saxxon
- z Xerezem muszą urzadzic sobie ostre strzelanie
to ich dodatkowo odblokuje
Tak było po meczu z saragossa ale potem trafiąl sie przerwa i wypadli z rytmu
Teraz juz nic nas nie powstrzyam
Dodatkowo wszyscy liczymy na zwyciestwo Atleti z okrojona w defensywie barça i to powino dac nam jeszcze wiecej mocy
barça juz sie zaczyna kruszyc a Real rosnie w siel to widac jak na dloni
- 2010.02.07, godz. 13:22, Bad15
- Ta ale Barcelona ma najlepszy zespół w całej swojej historii. Gdyby to był każdy inny zespół to bylibyśmy liderem. A tak to wiadomo. No ale nic, zespół poczynił znaczny progres, wierzę w zdobycie LM gorąco, a 5 pkt w tym rewanż na SB to nie taka duża strata. Barça nie będzie miała do dyspozycji w meczu z Atlético Alvesa, Pique, Marqueza i Toure (a może jeszcze kogoś), a przecież grają w Madrycie. Liczę na Atlético .
- 2010.02.07, godz. 13:22, piterdzodzo
- zdaje mi sie ze bedzie remis,,,
- 2010.02.07, godz. 13:18, Lukasz90rmcf
- Nie ma co się tak podniecać, Barcelona ma troszkę lepsze statystyki :-(
- 2010.02.07, godz. 13:17, samsung1990
- Szkoda że nie grają u siebie bo byłbym pewien że chłopaki nastrzelają że hoho, a tak to wygrana pewnie będzie ale czy wysoka?
- 2010.02.07, godz. 13:13, Volkor
- Może wreszcie będzie jakiś hat trick :D
- 2010.02.07, godz. 13:13, grzywka76
- a ja nie obejrze z Xerezem ;(
- 2010.02.07, godz. 13:07, realny_realowiec
- No trzeba gonić tą Barcelonę ;)
- 2010.02.07, godz. 13:06, Galacticos_ns9
- Musi być pogrom....
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!