• polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2010.02.09, godz. 15:20, Rafhack / as.com

Arsenal: Nie dla Barcelony

Zarówno FC Barcelona, jak i Real Madryt chcą stanowić przyszłość Fábregasa. Jego obecny klub, Arsenal, na pewno nie ułatwi mu całej sprawy. Przedstawiciel londyńskiego klubu, Ivan Gazidis, podobno miał napisać list do włodarzy Blaugrany, aby powstrzymać ich przed próbą sprowadzenia hiszpańskiego pomocnika.

Gazidis odniósł się do aktualności, które codziennie pojawiają się w katalońskiej prasie i bezpośrednio dotyczą Fábregasa, a dokładniej jego przyszłości w Barcelonie. Arsenal ma jasne stanowisko, nie sprzeda swojego piłkarza pod żadnym pozorem.

Kanonierzy usiłują odnowić kontrakt kapitana o kolejne pięć lat, w czasie których Cesc zarobiłby ponad sześć milionów euro rocznie.

Komentarze

2010.02.13, godz. 07:46, julas
Cris2076
zgadzam się z Tobą !
wszyscy fani realu wspominają te wszystkie sukcesy które BYŁY ! a liczy się teraźniejszość i teraz to z pewnością większość ludzi na świecie może powiedzieć ze Barcelona jest lepsza!
2010.02.10, godz. 19:43, cris2706
gutierez99

a co to moja wina, że Gago nie wie co to honor?

jak by Real był mądry i potrafił przyznać, że przegrał mistrzostwo po GD 2:6 to powinni zrobić szpaler. No ale widać...po raz kolejny już z resztą...brak honoru. Co do historii to jej NIE znasz. Wiesz tylko jakie Real zdobywał sukcesy bo o Franco, Di Stefano, Quininim to pewnie nie słyszałeś.
2010.02.10, godz. 14:35, zlatan312
Ludzie ktorzy sa za Barça a nie maja nic ciekawego do powiedzenia powinni dostac bana.
2010.02.10, godz. 12:53, Stanczyk
Wojtuś.. Ty to chyba w łapę dałeś, żeby Cię wypuścili z zakładu..
2010.02.09, godz. 23:49, gutierez99
Wraca czlowiek z pracy,wchodzi na stronke i pierwsze co mu sie w oczy rzuca to komentarze wybitnego znawcy i analityka pilki noznej mianowicie,idac stary Twoim chamskim sposobem pisania-crisa jakiegos tam.....No wiec typie jesli Pérez osmieszyl sie kupujac Figo,to chyba nie ma smieszniejszego goscia na tej planecie jak TY.....Wykupujac wam gwiazde osmiesza was,bo niepotrafiliscie go zatrztmac i zadbac o odpowiednia sume odstepnego.Upokorzenia to TY stary przyjmowales rok i dwa lata wczesniej gzie ten slaby Real wyprzedzal Cie w tabeli,i musiales zaslaniac twarz gdy Twoje ziomy z Barçy klaskaly na Santiago tym leszczom z Realu,a ten slabiutki Gago smial wam sie w oczy.Nie bede wyjezdzal z historia bo to kto ma wiecej mistrzostw i zwyciestw w L.M wiedza nawet male dzieci...Ostatni sezon mieliscie lepszy,ok,tylko,ze gdyby pan sedzia z Norwegii nie wykrecil najwiekszego wala w historii L>M to z waszych 6triumfow byloby tylko 3...... Arbeloa gorszy 10 razy od drewna zwanego Abidalem.No wiec cwaniaczku ja jako jeden z tych ,ktorzy tu pisza jak twierdzsz-idiotycznych kibicow Realu,twierdze,ze jednak ten slaby Álvaro potrafi zagrac zarowno na prawej jak i lewej a takze na srodku defensywy a ten Twoj wspanialy Abidal to prawa nozka to najwyzej do podpierania....Podsumowujac-powinienes dostac bana CWANIACZKU,bo wlazisz na czyjas strone,i szukasz napinki,.Swoje wspaniale przemyslenia pisz na stronce swego kochanego klubu,codz tam pewnie juz bana masz-CWANIACZKU,ewentualnie pozostaje Ci NP>Fc.Basel:)Nie wypowiem sie co o Tobie mysle,bo jak juz tu dzis napisales rodzice i tak zapewne maja z Ciebie pocieche:)najwieksza zapewne jak spisz:)No i szkoda dostac bana przez takiego CWANIACZKA:) jak TY.To tyle do Ciebie DROGI Crisie ups CWANIACZKU:) A co do transferu Cesca to mysle,ze pozostanie w arsenalu,Wenger przekona go ,ze w nastepnym sezonie wzmocnia ekipe i w koncu cos ugraja.takze tym,ze w arsenalu jest mega-gwiazda,liderem, a w Barcie bylby tylko jednym z wielu.
2010.02.09, godz. 21:05, wojtek04
messi dał w łape i dlatego gra w pierwszym składzie
2010.02.09, godz. 20:58, cris2706
ari4564

no comments!

Marcelo i Higuaín przyszli do Was za 6 mln i ok. 20 mln po tym jak zaczęli piłkę na najwyższym poziomie

a Messi od 13 lat gra w Barçy. Grał w młodzikach (gdzie Go wychowywali dla jasności) a po dobrych występach przesunęli Go do pierwszej drużyny na ławkę rezerwowych a potem jak się zwolniało miejsce w składzie F.C. Barcelony to grywał w podtsawowym składzie. Jest Jej wychowankiem


Napisałem w prosty sposób. Myślę, że zrozumiesz. Jak nie to już nie wiem jak do Ciebie mam mówić. Rodzice pewnie mają z Ciebie pocieche.
2010.02.09, godz. 20:15, wojtek04
bo mamy lepszych
2010.02.09, godz. 20:13, virven
wojtek, ja się często zastanawiam dlaczego my puściliśmy takich piłkarzy jak negredo i mata.
2010.02.09, godz. 19:59, jhjhjh
jaki ty jesteś wojtek04 nie kumaty! Barça chciała go mieć w swoim zespole ale jak dostał ofertę od Arsenalu żeby grac w seniorach to Barça chciała jak najlepiej dla swojego wychowanka i go pościli. to chyba logiczne może nie dla ciebie
2010.02.09, godz. 19:56, ari4564
cris2706

a poza tym Messi nie jest wychowankiem Barçy tylko Newell's Old Boys-gdzie go dopiero zauwazyli i sfinansowali mu operacje na wzrost (i dlatego zgodzil sie grac dla barcy-bo mu pomogli)
2010.02.09, godz. 19:50, wojtek04
Teraz to go chcą z powrotem a jak był juniorem to go nie chcieli. Teraz to na jego miejscu bym ich wyśmiał
2010.02.09, godz. 19:49, ari4564
cris2706

ale Raúl nie jest wychowankiem tylko zywa legendom Realu a jezeli Messi jest wychowankiem Barçy to naszymi wychowankami są Marcelo i Higuaín ;b
2010.02.09, godz. 19:49, wojtek04
bo oni go zauważyli a barcelona nie to niech się teraz nie proszą o niego
2010.02.09, godz. 19:44, jhjhjh
wojtek04 jak nIE WIERZ nic o sprawie fàbregasa to nic nie pisz!!! to nie tak ze Barça go nie chciała tylko to było noobku tak: fàbregas grał z messim w młodszej reprezentacji barcy.I DOSTAŁ OFERTĘ nie do odrzucenia od Arsenalu I TAM ZACZĄŁ GRAC W SENIORACH !!!!!!!!!!
2010.02.09, godz. 19:34, wojtek04
Teraz to go chcą z powrotem a jak był juniorem to go nie chcieli. Teraz to na jego miejscu bym ich wyśmiał
2010.02.09, godz. 19:25, kuba11011
cris2706
Wejdź sobie na np. wikipedie i poczytaj sobie gdzie kto stawiał pierwsze kroki ;) zobaczysz, że większość zaczynała gdzie indziej ;)
A co do Fàbregasa to ma kontrakt do 2014 chyba, więc Arsenal może odrzucać wszystkie oferty po kolei i nie zgodzić się na sprzedaż. I tam jakiś łepek pisał, że odrzucił kontrakt nowy. Skąd takie info? Z tego co słyszy się w mediach oni dopiero zamierzają zaproponować nowy kontrakt.
2010.02.09, godz. 19:14, BartekNS
I tak wolę Silvę ;)
2010.02.09, godz. 19:01, Wzmachol
A mi się wydaje, że jak nie przejdzie do Barçy, to zostanie w Arsenalu... O innych klubach nie ma mowy...
2010.02.09, godz. 18:31, marcinreal1995
I tak przejdzie do Barçy i tak
2010.02.09, godz. 18:12, cris2706
IVAN_ZAMORANO

nie no bez przesady ;) 100 razy gorszy to Arbeloa nie jest ale tak z 10 razy gorszy ;p

Iniesta nie urodził się w Barçy ale co to ma do rzeczy? Jest jej wychowankiem bo całą swoją karierę z Nią spędził.

Heh...nie ma to jak teorie kibiców Realu. Teorie...które zazwyczaj są...idiotyczne!
2010.02.09, godz. 18:10, Adrian83
No wlasnie cwaniaki ratują was tylko przepisy fifa dobranoc!
2010.02.09, godz. 18:08, IVAN_ZAMORANO
cris2706 - Iniesta urodził się w Barcelonie ?
2010.02.09, godz. 18:06, IVAN_ZAMORANO
cris2706 - Arbeloa jest bardzo słaby i 100 razy gorszy od Abidala. Ja wiem, ja wiem.
2010.02.09, godz. 18:05, Adrian83
Wiesz co prawdziwym wychowankiem jest Iker a odp mi jaki macierzysty klub ma Messi?ha ha ha
2010.02.09, godz. 18:00, cris2706
dokładnie szmal ;)

chciałem też się spytać o definicję wychowanka ;)

Messi od 13 roku życia gra w Barçy a Raúl od...15. I co jest cwaniaczku?

A Messi takim prawem jest wychowankiem Barçy bo taki jest regulamin FIFA!
2010.02.09, godz. 18:00, karol1417
6mln rocznie jak na Fàbregasa to strasznie mało, ale to nie o to chodzi, mam nadzieje, że zostanie w Arsenalu i będzie dawał przykład.
2010.02.09, godz. 17:57, szmal
Adrian83 ja dalej czekam na Twoja definicje wychowanka ? skoro już twierdzisz ze nawet Messi nim nie jest cris2706 zażartował z Raúlem bo Ty wyjechałeś z Puyolem haha
2010.02.09, godz. 17:51, Adrian83
Cris2706
Powiedz mi jaki Messi to wychowanek jak nie dorastał w barcelonie
2010.02.09, godz. 17:46, cris2706
adrian...jakiś tam

Skoro Puyol to nie wychowanek Barçy to Raúl w takim razie nie jest wychowankiem Realu. Taka prawda cwaniaczku ;)

Jak Puyol miał zostać zauważony przez skautów Barçy skoro urodził się w Pobla de Segur a to sporo km od Barcelony. Musiał jakoś się pokazać. Zaczął grywać dla picu w klubie ze swojego miasta a to za pewne taki klubik jak reprezentacja Twojej szkoły w piłce nożnej.
2010.02.09, godz. 17:42, cris2706
Adrian...jakiśtam

a taki wychowanek, że dorastał u NAS, Arsenal pomagał Mu tylko stawiać pierwsze kroki w światowym footballu. Barça Go sprzedała bo nie było miejsca w pierwszej 11 dla Niego a dobrze wiedziała, że On potrzebuje gry.
2010.02.09, godz. 17:42, szmal
jak ktoś zagra dla reprezentacji 1 mecz to już jest jej reprezentatnem ;) nie ważne czy 2 i pół czy rok Arsenal go sobie porwał a wiadomo jak młody człowiek reaguje na kase :) też byś poszedł :) może przedstawisz mi Twoją definicje wychowanka ?
2010.02.09, godz. 17:41, Adrian83
O widze ze juz nawet Puyol stał sie wychowankiem Barçy cwaniaki!
2010.02.09, godz. 17:39, szmal
mejia gwiazdeczki powiadasz ? ciekawe jak byś śpiewał jak by jednak było 80 % szans że przyjdzie do was...Fàbregas to solidny i pracowity piłkarz 3 brat Xaviego :)
2010.02.09, godz. 17:38, Adrian83
Szmal
Jakim wychowankiem spędził w juniorach Barçy 2,5 roku i powiedz mi jaki to wychowanek Barçy 2
2010.02.09, godz. 17:36, mejia
W Realu jest nie potrzebny, mamy Granero i VdV, nie potrzeba nam kolejnej gwiazdeczki
2010.02.09, godz. 17:35, cris2706
szymonst

nie przejmuj się nim. Po prostu mamy takich jak Xavi, Iniesta, Messi, Puyol, Pique a Oni tylko Casillasa z wychowanków grających obecnie na najwyższym poziomie i nie chcą po prostu już znosić tych upokorzeń ze strony Barçy.
2010.02.09, godz. 17:33, cris2706
ale Eto'o przyszedł z Mallorci a mi chodziło o bezpośredni transfer z Realu do Barçy lub na odwrót
2010.02.09, godz. 17:33, szymonst
Adrian83

Wstyd to twoja ortografia.
2010.02.09, godz. 17:31, cris2706
MF

o co ci biega?

Granero, Xabi, Gago dołóżmy do tego defensywnych (bo Cesc ew. mógły na defie grać) Lass i Diarra i ofensywnego (bo tutaj też Cesc może grać) Kaká. Od tych co wymieniełem to Cesc jest lepszy.
2010.02.09, godz. 17:30, Adrian83
Canavaro005
Masz rację nie dali mu sie przebić nawet do pierwszej 11 juniorów puzniej sprzedali go w wieku 16 lat i nazywają go wielkim wychowankiem wstyd i chańba!wychowali go jak sie siedzi na lawie! Skandal.
2010.02.09, godz. 17:29, szmal
Adrian83 śmiesz to podarzać przecież to oczywiste Fàbregas jest wychowankiem Barçy w wieku 16 lat kupił go Arsenal i tam się ukształtował podobna sytuacja jak z Pique...Cesc nic nie mówi o Barçy bo ma szacun dla Arsenalu i kibiców przeciez tak wiele mu dali ale jego czas nadszedł i teraz pora aby wrócił do ojczyzny jeśli odejdzie to tylko do Barçy a Real ma prawo składać mu oferte ale wydaje mi się ze jest to śmieszne gdyby leciał na kase to zaakceptował by 34 mln przez 5 lat od Arsenalu...co do zakupów na lini Barça - Real może jest tak że Laporta nie potrzebował kupować piłkarza Madrytu ? chociaż na transfer Eto'o Real musiał się zgodzić...
2010.02.09, godz. 17:27, MF
Nam nie jest do niczego potrzebny. Kadre mamy kompletną, a zawodnicy grający u nas na jego pozycji są od niego lepsi
2010.02.09, godz. 17:25, szymonst
fuzik82

Ale Cesc nie powie "tak" Realowi. Nie czarujmy się. Real się nim interesuje chyba tylko po to żeby podbić cenę i zmusić FCB do jak największych wydatków. Moje prognozy są takie, że i Fàbregas i Silva trafią na Camp Nou.
2010.02.09, godz. 17:17, canavaro005
Troche go nie rozumie Barça pożuciła go jak miał Bodajrze 16 lat a on chce tam wrócić ? Podraktowali go jak psa I tyle .. Na jego miejscu poszedłbym do Realu i zemścił się ;D
2010.02.09, godz. 17:17, cris2706
fuzik92

60 mln to mała kwota odstępnego?


Wtedy...a dokładnie w 2003r. wszyscy się śmiali z Realu a w 2005 z Péreza, że nic nie potrafili wygrać Ci "Glacticos". Liga Mistrzów w sezonie 2002 to właściwie fundamenty Sanza a nie Péreza.
2010.02.09, godz. 17:11, barcama
Cesc przejdzie do realu! ... tylko dlaczego szuka i che kupic dom w Barcelonie ..... ciekawe
2010.02.09, godz. 17:08, fuzik82
Weezer

Fàbregas jest piłkarzem Arsenalu i Laporta nie bedzie miał nic do gadania jesli Arsenal przyjmie oferte Realu a Cesc zgodzi się przejść. Na Twoim miejscu nie prorokowałbym że on NIGDY nie przejdzie do Realu bo nie jesteś wróżką. Zresztą on sam już przestał się deklarować że tylko Barça itd.
A co do transferu Figo to śmieszne to było...ale świat śmiał się z Barçy że Figo miał tak małą kwote odstępnego (kiepscy prawnicy;P albo ktoś sobie przysnął). Jak się zorientowali było już za późno:)
2010.02.09, godz. 17:02, Adrian83
Fàbregas wychowankiem Barcelony? nie wiesz co piszesz a jeżeli nie wieższ to sprawdź ile mial lat Fàbregas jak przechodził do Arsenalu a ile ma teraz......
2010.02.09, godz. 16:59, Kecaj1603
Fàbregas nie przejdzie ani do realu ani do barcelony.
Jest wychowankiem barcy i chodź o tym nigdy nie mówi to wątpie by lubił real a co do barcelony to też tam nie przedzie oni mają w składzie inieste i xaviego więc musiałby by być częsta rotacja w składzie a właściwie to iniesta z fàbregasem występowali by pewnie w kratke bo pozycja xaviego jest niepodwarzalna. Cesc w arsenalu ma pewne miejsce w skadzie w każdym meczu i prawdopodobnie odpowiada mu gra zespołu więc wiątie by opuścił londyn. Być może stanie się to za 2-3 lata gdy tak jak henry czy viera będzie rozczarowany brakiem sukcesów
2010.02.09, godz. 16:52, cris2706
Figo. Jak widać Pérez potrafi nawet kupować od największego wroga. Ja sobie nie mogę wyobrazić Laporty składającego oferty Realowi. Co innego Arsenal-Chelsea, Inter-Milan, MU-MC, Liverpool-Everton albo chociażby Real-Atlético czy Barça-Espanyol ale Barça-Real? Przecież to coś więcej niż wrogowie. Te 2 kluby się nienawidzą. Pozabijali by się gdyby nie prawo. A Pérez złożył ofertę za Figo. To było coś śmiesznego w tamtych latach.

Odnosnie Cesca to nic nie jest przesądzone, że odejdzie do Barçy i póki co to szanse na przeprowadzkę do Barçy są w 30%, w 20%, że do Realu a 50%, że zostanie w Arsenalu (dokładniej...Wenger Go nie puści) więc jak widać nic nie jest przesądzone. Dobrze chociaż, że Cesc nie leci na kasę bo byśmy przegrali walkę z Realem który dałby Mu nawet 20 mln za sezon, żeby u nas nie grał.
2010.02.09, godz. 16:40, Barcel
Figo to Judasz

Fàbregas nie zagra dla Realu
2010.02.09, godz. 16:30, On93
Fàbregas to nie Figo bo w przeciwieństwie do Luisa Cesc jest wychowankiem Barçy....
2010.02.09, godz. 16:08, Mateusz_Fan 23
Weezer

A co ma piernik do wiatraka ?
2010.02.09, godz. 15:56, Weezer
Mateusz_Fan 23

Fàbregas to nie Figo, Laporta to nie Gaspart.
2010.02.09, godz. 15:45, Mateusz_Fan 23
Weezer

Przed transferem Figo też do nikogo nie docierało by Luis opuścił Barcelone.
2010.02.09, godz. 15:42, Weezer
"Zarówno FC Barcelona, jak i Real Madryt chcą stanowić przyszłość Fábregasa

Do niektórych to naprawdę ne dotrze chyba nigdy, że Fàbregas nie będzie grał w Realu.
2010.02.09, godz. 15:37, eric24
ale kazdy wie, ze on i tak nie przyjdzie do Realu tylko jak już gdzies się ruszy to do Barçy. ostatnio odrzucił nowy kontrakt Arsenalu więc wiadomo, ze chcę grać dla Barçy. Pomoc Iniesta-Fàbregas- Xavi będzie świetna.
2010.02.09, godz. 15:32, Barcel
codziennie o tym piszą. Ja bardzo go lubię i mam nadzieję, że nigdy nie zasili szeregów Realu. A czy przyjdzie do FC Barcelony? Mam taką nadzieję. Z FC Barceloną ma o wiele większe szanse na trofea niż z Arsenalem
2010.02.09, godz. 15:26, ARKO BLANCO
Marze by przeszedł do Realu ale myśle że Real Madrid to dla Fàbregasa ostatnia możliwość.
1-Pozostać w Arsenalu
2-transfer do Barcelony
3-transfer do Realu
2010.02.09, godz. 15:25, obaster
Już niedługo Czesiowi kończy się kontarkt więc Arsenal swoje NIE będzie mógł sobie wsadzić
2010.02.09, godz. 15:24, jrosikon
no i dobrze ;D. niech go nie sprzedają nikomu. Lubię go
2010.02.09, godz. 15:23, Urbinho94
hmm... czy ja wiem czy jest on nam potrzebny.. ?
gdyby nie bylo Kaki to tak ale.. jest wiec niech zostanie w Londynie

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

skórki

RealMadrid.pl daje Ci możliwość wyboru skórek!

Jeśli jesteś zdolnym grafikiem, znasz html oraz css i chcesz stworzyć własną skórkę napisz do nas

dołącz do nas

reklama