• polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2010.02.07, godz. 23:41, Vesna / marca.com

Madridistas chcą Granero w pierwszym składzie

Esteban Granero ma poparcie sympatyków Realu Madryt. Jego postawa w meczach z Deportivo i Espanyolem przekonała kibiców, którzy uważają, że wychowanek stał się jednym z kluczowych elementów układanki Pellegriniego.

Powrót Cristiano Ronaldo po dwóch spotkaniach zawieszenia oraz koniec rehabilitacji Gonzalo Higuaína spowodują kolejne przetasowania w jedenastce, dlatego na stronie internetowej Marki przeprowadzono ankietę z pytaniem, czy w wyjściowym składzie znajdzie się w niej miejsce dla Granero.

Ponad 90% ankietowanych (niemal 20 tysięcy osób) uznało, że Pirat nadal powinien cieszyć się zaufaniem chilijskiego szkoleniowca. Na ławce rezerwowych widzi go ledwie 9% internautów.

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2009/10

Komentarze

2010.02.08, godz. 20:53, Kuba.
  FredTheRed - BAN (Obrażanie)   1 miesiąc
  kaczy016 - BAN (Reklama)   7 dni
2010.02.08, godz. 17:37, marcinreal1995
W tej formie na pewno tak. Tylko gdzie ich wszystkich pomiescic.
2010.02.08, godz. 17:03, realista1989
Z powaznymi przeciwnikami srodek to na pewno Lass i Xabi. Atak to Cristiano i Higuaín. Zostają dwa miejsca i wlasciwie pieciu kandydantow: Marcelo, Granero, Kaká, Guti i VdV. Naprawde jeden drugiemu w niczym nie ustepuje, ale sądze ze Kaká ma miejsce raczej pewne. Guti ma problemy z trudniejszymi zespolami, VdV nie cieszy sie zaufaniem trenera. Pozostają Marcelo i Granero i szczerze mowiac ja jestem za Brazylijczykiem bo nie dosc ze jest przebojowy w ataku to jeszcze zabezpiecza flanke i nie ma bata zeby ktos tam sie przedarl, o ile oczywiscie za plecami Marcelo bedzie Arbeloa.
2010.02.08, godz. 16:18, szygulal
tez tak uwazam, niemniej na wyjazdowe spotkanie z lyonem musimy zagrac 2 DM - Lass i Xabi!
2010.02.08, godz. 15:37, ramos02
mnie
Pérez już nie raz pokazał że może ściągnąć kogo chce, chociażby przykład byłego kapitan barcy - Figo- też mówiono że to nie możliwe, a dodając do tego zadłużenie, ma się już nad czym myśleć. A Villa? Które to już by było podejście?
2010.02.08, godz. 15:27, mnie
ramos02 nie masz racji ja bym kupił ville a roney i tak nigdzie sie nie ruszy a co do granero to jestem przeciw
2010.02.08, godz. 15:16, Wzmachol
Zamiast Gutiego jak najbardziej... Chociaż teraz jak wszyscy wrócą, to bardziej zamiast Kaki, bo Guti i tak nie będzie grał...
2010.02.08, godz. 15:15, bobinho7
pringles - ci dwaj panowie moga grac razem, a kaka wraca do formy
2010.02.08, godz. 15:14, ramos02
Grał dobrze w ostatnich 2 meczach, ale jak dla mnie to jeszcze na pierwszy skład musiałby sobie zapracować, bo wiele było meczów, w których był nie widoczny. Jednak należy się cieszyć z bogactwa jakie mamy w środku pola Guti, Xabi, Lass, Diarra, VdV, Grenero i do tego prawie każdy z nich prezentuje bardzo wysoką formę i taka sytuacja powinna być w każdej formacji. Jak dla mnie do ataku zamiast Raúla powinien przyjść, po sezonie, solidny napastnik pokroju Rooney'a i tym grać, bo w obronie tu ci u nas dostatek. Tylko takich graczy jak Guti, Gago i Diarra też wolałbym odesłać i sprowadzić graczy którzy nieprzerwanie prezentują wysoki poziom, jak Silva albo Canales.
2010.02.08, godz. 15:14, bobinho7
pewnie ze tak, ale nie kosztem lassa, tylko co najwyzej gutka :P
2010.02.08, godz. 15:06, Misiu.
Esteban bardzo dobrze sobie radzi, niech gra jak najwięcej i nabierze doświadczenia bo na pewno w przyszłości będziemy mieli z niego bardzo dużo pożytku.
2010.02.08, godz. 14:56, grzywka76
moim zdaniem dalej powinien grac w pierwszej 11 :)
2010.02.08, godz. 14:43, Logos
mitek619 - typowy sezonowiec. Nie masz lepszego argumentu inteligencie? Jakie doświadczenie mieli Marcelo, Higuaín, Ramos gdy do nas przychodzili? Albo wychowankowie Iker czy Raúl? Ja rozumiem, że jesteś przeciwnikiem szkółki, najlepiej by ją zlikwidowali bo to oszczędności - ty się dobrze czujesz?

Jeśli masz używać argumentów, używaj inteligentnych argumentów. Brak doświadczenia, phi, to właśnie ma je zdobywać zwłaszcza z takimi przeciwnikami jak Xerez, czy dwa ostatnie choćby czy innymi, a później za rok czy dwa spokojnie każdy mecz może grać.

Granero gra na pewno lepiej niż twój doświadczony Guti, który poza daną asystą nic wielkiego nie pokazał. Na pewno lepiej grał też od Raúla czy Kake. A od Benzemy to nie mówię.
2010.02.08, godz. 14:11, Fikuz
Co do składu na Xerez to moga spokojnie wyjsc w troche rezerwowym, bo Liga Mistrzów w Lyonie juz 3 dni po Xerez
2010.02.08, godz. 13:56, nowy na stronie
na szczęście to nie kibice a Pellegrini zadecyduje kto zagra w następnych meczach
2010.02.08, godz. 13:54, alealk
Lass za Gutiego, Igła za Benzeme i Kryśka za Raúla i jedziemy :)
2010.02.08, godz. 13:53, Raul_4ever_luki
A ja wole Van der Vaarta.
2010.02.08, godz. 13:36, Dacik
  arturinho17 - BAN (skład)   14 dni
  toma__2007 - BAN (spam)   bezterminowy
  don_morientez - BAN (krzyki, caps-lock)   7 dni
  mariusz15109 - BAN (skład)   14 dni
  Robert610 - BAN (skład)   14 dni
2010.02.08, godz. 13:26, wisla1900
a ja bym w pomocy zostawil wszystko po staremu tylko sciagnal kake wpuscil cristiano(choc przyznam ze wcale mnie nie zachwyca jego samolubna gra) a za benzeme w ataku wszedl by higuaín i raulem grali by we dwoch w napadzie:casillas arbeloa ramos albiol marcelo granero xabi guti ronaldo raul higuaín
2010.02.08, godz. 13:24, CR9Forever
Mskz--- Gago to już histora
2010.02.08, godz. 13:23, Mzks
Nie zapominajmy o GAGO! ;D
2010.02.08, godz. 13:11, colargol
jakby wystawic sklad, ktoremu naprawde chce sie grac, to naLAWCE wraz z Dudim byliby

Kaká
Xabi - gra padacznie, w ogole nie pokazuje tego co w L'poolu
Benzema

a w 1 skladzie graliby ciagle
Lass, Granero, Ronaldo, HIguain, bo im sie chce grac

czekam na eksplozje Kaki (znowu)wystrzelenie talentu Benzemy i zeby Xabi zaczal grac tak dobrze jak wczesniej w anglii, bo teraz sa w 1 skladzie dlatego ze albo ktos ma kontuzje albo dlatego ze kupe kasy sie na nich wybulilo
2010.02.08, godz. 12:49, Peter91
uwielbiam go dla mnie to jest typowy pilkarz realu madryt ,musi tu zostac na lata
2010.02.08, godz. 12:05, MuSzi
Benzema bezdyskusyjnie lawka bo chyba sie zgodzicie ze nie ma najmniejszych szans w rywalizacji z Pipita.. ;)
2010.02.08, godz. 12:01, Szabatnik
dobrze wrzuca:) ladnie strzela:)
2010.02.08, godz. 11:58, MuSzi
tak jak napisal Roosik narazie Granero za Kake ;)
2010.02.08, godz. 11:56, adik_20
Bardzo dobre mial pily w meczu ;)) Zasluzyl sobie Chlopaczyna <33
2010.02.08, godz. 11:48, guma19
ludwikr9

Świeta krowa to wg . mnie Cristiano !!
2010.02.08, godz. 11:47, mitek619
Panowie Granero to dobry zawodnik ale prosze was ma chłopak mało doświadczenia a po za tym są lepsi od nie Go w drużynie np; Ronaldo Kaká
2010.02.08, godz. 11:46, guma19
Lass na ławe
2010.02.08, godz. 11:41, infudabulum
taaaaaaaa
2010.02.08, godz. 11:41, sigane
ja chce xabiego, lassa, pipite, cr, kake i karima wiec lawka los piratos;/
2010.02.08, godz. 11:34, ludwikr9
Guti jednak nie zachwyca ,Kaká rowniez tak do konca nie spelnia oczekiwan....a na lawce mamy obecnie lepszych pilkarzy Granero i VdV.Fajnie by bylo zobaczyc Lassa,Xabiego,Granero i Vaarta razem od pierwszych minut,przed nimi Ronaldo,a Higuaín na szpicy.Tylko szkoda,ze to prawie nie mozliwe,bo Kaká to nasza swieta krowa...
2010.02.08, godz. 11:33, Fikuz
Ale przed automatycznym wstawianiem go do składu to bym się zastanowił. Z bardziej wymagającymi przeciwnikami środek pola powinni trzymać Lass i Xabi
2010.02.08, godz. 11:32, Fikuz
Granero to chyba teraz jedyny zawodnik, który naprawdę dobrze potrafi bić rogi i wrzucać piłkę z wolnych. Niestety jak go nie ma to zwłaszcza kornery wyglądają żenująco.
2010.02.08, godz. 11:28, szmitek
podniecacie sie ze zgrali dobrze bez lassa . przypomnijcie sobie jak gral espanyol i deportivo smiech przeciez
2010.02.08, godz. 11:16, ryba229
Lass-Xabi-VdV to nasza pomoc ewentualnie Xabi-Granero-VdV
2010.02.08, godz. 11:10, Sawus
Chriss
Zgadzam sie w 1000% .
2010.02.08, godz. 11:08, jaanekb
Moim zdaniem pewne miejsce to narazie chyba powinien mieć Xabi. Lass jest świetny ale wychodzi na to, że bez niego graliśmy na prawde dobrze. Granero, Guti, Kaká, VdV - powinna być jakaś rotacja, kto w najlepszej formie ten gra i nikt nie ma pewnego miejsca, Ronaldo to właściwie nie wiem jak traktować - czy to skrzydłowy, czy napastnik w każdym razie on może sobie biegać między liniami, schodzić do skrzydła a Igła w ataku. Przynajmniej ja to tak widze :)
2010.02.08, godz. 11:02, Chriss
jak czytam zdecydowana wiekszosc komentarzy to mam wrazenie ze produkuje sie tu znaczna wiekszosc malolatow ok 13 -15 roku zycia...ktorzy wystawiali by pilkarzy do meczu za sympatie do nich :)
2010.02.08, godz. 10:56, espana7
po co takie ustalanie skladu..? powiem tylko,ze kto by nie zagral to i tak bedzie dobrze, bo wszyscy sa w dobrej formie! Cieszmy sie, ze mamy taka swietna lawke, z reszta chyba najlepsza w Europie!!
2010.02.08, godz. 10:56, kliklik
A ja się najbardziej cieszę z tego że mamy taki wyrównany skład i Pellegrini ma takie dylematy... ;-P
2010.02.08, godz. 10:51, Axelinho
Wysyp sezonowcow! Tak najlepiej wystawic super ofensywny sklad a kto bedzie bronil? Ktos o charakterystyce Lassa jest niezbedny w pierwszym skladzie. Niektorzy chyba zapominaja ze on jako jeden z niewielu walczy na maxa i swietnie odbiera pilke. Przy naszym ofensywnym ustawieniu musi byc ktos kto bedzie korygowal bledy. A kto ma to robic jak odsuniemy Lassa ze skladu? Mamy tez ofensywnych bocznych obroncow ktos musi ich asekurowac. A odnosnie pozycji Lassa moim zdaniem powinien byc ustawiony troche przed obroncami tam gdzie obecnie ustawia Pelle Xabiego a Bask powinien byc ustawiony troche do przodu aby mogl wiecej angazowac sie w ofensywe i zeby mogl pokazac nam swoj swietny strzal z dystansu.

2010.02.08, godz. 10:45, ostry777
szmitek dokładnie myśle tak jak ty a Guti na ławe !!!
2010.02.08, godz. 10:36, szmitek
Przestancie z tym ze Lass bedzie na rezerwie ... przeciez to smieszne jest . lass-xabi-granero-ronaldo-kaka i higuaín
2010.02.08, godz. 10:36, wkwasi
Dla mnie Lass i Alonso komplenie nie potrafia grac razem, co było widac po wejściu Lassa na boisko. Graja za blisko siebie i zaden nie potrafi rozgrywac. Nie wiem czemu upracie gramy 2 pivotami...
2010.02.08, godz. 10:27, El_Guaje
Nie powiem Granero w ostatnich meczach zasłużył sobie na miejsce w podstawowej jedenastce Galácticos 2.
Moim zdaniem chłopak ma ambicje i umiejętności powinien grać jak najwięcej aby się rozwijać, zwłaszcza patrząc jaką formę prezentuję teraz Kaká'
2010.02.08, godz. 10:25, xkxtx
jeżeli Kaká zacznie błyszczeć to będzie prawdziwa rywalizacja o podstawową 11 między 6 piłkarzami : Lass Alonso Guti Granero Kaká i VdV. z tym ze Pele nie widzi juz Lassa jako DPOM w duecie z Alonso
2010.02.08, godz. 10:24, szmitek
przeciez proste to bedzie marcelo i guti lawka wtedy granero albo kaka lawka i granero.najlepiej by bylo
2010.02.08, godz. 10:11, MYSZa7
Ta Raúl do pierwszego składu :) Może jeszcze Drenthe albo Metz? Bez przesady. Jasne Granero,Raúl czy Guti zagrali dobre spotkania ostatnio...ale Ronaldo,Higuaín i VdV to mimo wszystko wyższa półka...wystarczy spojrzeć na Higuaína. Jemu wystarczyło jedno dobre podanie żeby zdobyć ładnego gola. Raúl miał z 3 sety ostatnio(Depor i Espanyol) i nic nie strzelił. Jasne był aktywny i lepszy od Karima,ale moim zdaniem to niczego nie zmienia.
2010.02.08, godz. 10:02, Rambo2000
Środek pola widzę tak Cris , Granero , Guti , Alonso(Kaká)
2010.02.08, godz. 09:57, karol1417
Granero, Xabi i Gutek Hiszpański środek pola, ale co z VdV i Lassem za dużo tych dobrych piłkarzy:|
2010.02.08, godz. 09:46, MYSZa7
Ronaldo za Granero i VdV za Gutiego. Ronaldo ciągnie grę,a VdV obsługuje partnerów i wykonuje stałe fragmenty(lepiej od Granero)
2010.02.08, godz. 09:45, Piotek
W końcu ktoś zauważył ten talent !
2010.02.08, godz. 09:42, madridista777
Ok niech gra bo zasłużył. Może grać za każdego PRÓCZ DIARRY L.

Lass musi być naszym podstawowym zawodnikiem bo jest naszym najlepszym pomocnikiem obecnie. Najsłabiej gra Kaká, więc swobodnie można go posadzić na ławce by mu "pachwina nie sprawiała bólu" gdy zagra słaby mecz.

a i RAUL DO PIERWSZEGO SKŁADU!
W ostatnim meczu zagrał bardzo dobrze, więc Benzema na ławę, a Raúl do pierwszego, a na zmianę Higuaín.
2010.02.08, godz. 09:42, sindi
należ.y mu sie. W podstawowym składzie nareszcie będzie móg się wybić i zawalczyć o tytuł najlepszego z piłkarzy
2010.02.08, godz. 09:17, vul6
Nie licząc obrony która jest w zasadzie niezmienna, w pomocy zagwarantowane miejsce musi mieć Lass za swoją grę do tej pory. W ataku Ronaldo i Higuaín bo na pewno mają udany sezon i są ważnymi piłkarzami. A resztą Pelle może rotować jak mu się podoba. Florek nie będzie zadowolony jeśli kolejno Kaká, Alonso, Benzema nie będą grać, bo zabulił i teraz chce widzieć efekty. Na pewno świetnie spisują się (kiedy mają okazję) Vaart i Granero. Szczęście w nieszczęściu że Pepe ma kontuzję, bo do pomocy by trzeba było wciskać jeszcze Marcelo.

W sumie to Pelle ma teraz ból głowy. Stawiać na gwiazdy Florka które mają problemy z aklimatyzacją i formą czy na piłkarzy którzy po prostu starają się, grają solidnie i odwalają kawał świetnej roboty.

Co do Granero - za ostatnie dwa mecze ode mnie dostaje zdecydowanie większe pochwały niż choćby Guti, któremu wyszło dosłownie jedno (choć genialne) zagranie i nagle się okazało że to świetny piłkarz jest.
2010.02.08, godz. 09:12, Inkwizytor
mariusz15109

To żeś pojechał, po pierwsze gdzie ma Granero zdobyć doświadczenie ? Siedząc na ławie? Po drugie, ileż to doświadczenia miał Raúl i Casillas, odpowiednio w 1998 i 2000 r?
2010.02.08, godz. 08:51, mariusz15109
granero ma za mało dosiwiadczenia
2010.02.08, godz. 08:02, Cinek
Na 90% zespołów z La Liga Granero nadaje się do pierwszej jedenstki. Powinniśmy grać wtedy środkiem pola Guti - Alonso - Granero, a jak Gutek albo Granero wypada \ jest w słabszej formie, to w jego miejsce v d Vaart. Jednak z najsielniejszymi zespołami, które w przeciwnieństwie do np. Depor czy Espanyolu, będą chciały nas zaatakować (Barça, Valencia, Sevilla, może Atlético + cała LM) za Granero powinien grać Lass (albo M. Diarra)
2010.02.08, godz. 07:48, SajmonHalaMadrid
Jak Cris wroci to już nie bedzie w 1 jedenastce.Ale jestem zachwycony jego grą wiec zawsze dla Granero bedzie miejsce
2010.02.08, godz. 07:47, beks23m
http://www.youtube.com/watch?v=gJGazXlvemQ

http://www.yout
ube.com/watch?v=wNkUKF4v7hk
2010.02.08, godz. 07:43, Fishman
Lass za Alonso a przed nim Esteban z Gutim, który naprawdę pokazuje kolegom miejsce w szeregu...
2010.02.08, godz. 07:36, Gofer1991
Mateorito
akurat z Espanyolem Raúl grał nieźle:)
2010.02.08, godz. 07:36, PrymonM
Wiem, że to trochę inna pozycja ale Granero łyka X.Alonso z butami;/
2010.02.08, godz. 07:35, gosuralf
Granero > Guti
2010.02.08, godz. 07:11, alien7k
CR9 powinien zacząć na ławce żeby trochę się opamiętał z tymi kartkami !
2010.02.08, godz. 06:50, mieleszynczak
http://www.youtube.com/watch?v=gJVa2IvUfUc
http://www.youtub
e.com/watch?v=VvI3TYY80PA

Pamiętny mecz Bayernu z sezonu 2003/2004 i słynny błąd Olivera Kahna, jeśli ktoś zainteresowany :)
2010.02.08, godz. 02:06, hooligun
Wg mnie to raczej Kaká powinien zasiąść na ławce. Wciąż odczuwa bóle, to niech wchodzi na 25-30 ostatnich minut.
2010.02.08, godz. 01:58, kamilm27
Pellegrini powinien znowu wrocic do rotacji bo ostatnio nikt ze srodka pola nie zawodzi (no moze Kaká) a szkoda marnowac VdV Gutiego czy wlasnie Granero. Xabi powinien od czasu do czasu tez odpoczac bo jest jeszcze Gago i Diarra a on gra bardo duzo.
2010.02.08, godz. 01:14, marco9512
No proszę.
Arbeloa, Garay, VDV, Igła, Granero nie mieliby nic do powiedzenia ( Igła dlatego, że Benzema przed sezonem był raczej tym w pierwszej 11. A Arbeloa miałbyć alternatywą dla Marcelo) A tu nagle Ci zawodnicy eksplodowali i trudno jest ułożyć skład. A i jeszcze Guti do tej grupki się zalicza
2010.02.08, godz. 01:07, BartekNS
Wszyscy wracają po kontuzji to ciężko typować kto ma grać...
2010.02.08, godz. 00:58, Mateorito
no chłopak gryzie trawę " benzema to jest rozczarowanie ;(( ostatnio grał słabiej od raula a raul tez juz lekko przygasł higuaín zrobił więcej w 15 minut :) mial jedna akcje i wykorzystał wzorowo
2010.02.08, godz. 00:58, ARKO BLANCO
Musi grać i to jak najwiecej.
2010.02.08, godz. 00:48, piotrekkczak1991
dokladnie, on za Kake, niech Ricardo w koncu poczuje, ze musi zaczac sie bardziej przykladac, no i grac druzynowo!!
2010.02.08, godz. 00:38, Mirek-Zizu-5
kto by pomyslal ze LASS bedzie musial walczyc o miejsce w skladzie ehhhh... szkoda ze wszyscy nie moga grac
2010.02.08, godz. 00:21, konrad431
nie ma szans zeby kaka siedzial na ławce...on u nas jest świętą krową i niewazne jak słabo gra i tak bedzie w wyjsciowym składzie. szkoda tylko ze lepsi w danym momencie zawodnicy na tym cierpią...
2010.02.08, godz. 00:16, Sawus
jak dla mnie Granero wczoraj rozegral jeden z lepszych meczy.. byl bardzo aktywny..
2010.02.08, godz. 00:16, kubaaa7
wczoraj zagral slabo wychodzily mu tylko stale fragmenty
2010.02.08, godz. 00:15, Logos
Mógłby grać za Marcelo na lewej stronie.
2010.02.08, godz. 00:10, leszek060991
majac 2 dobrze grajacych zawodnikow na 1 miejsce w podstawowej 11 mozna dzielic w miare rowno minuty np. w 1 meczu jeden gra 60 minut a drugi 30, w nastepnym na odwrot itd.
no chyba ze ktorys przewyzszy duzo forma drugiego to wtedy niech gra najlepszy, ale jak narazie mamy duzy (oczywiscie pozytywny) problem z obstawieniem lini pomocy :]
2010.02.08, godz. 00:09, Sawus
bystrzaku zartowalem ehh :)
2010.02.08, godz. 00:09, Serpico
  lindek - BAN (skład)   14 dni
2010.02.08, godz. 00:00, Sawus
Jeszcze nadejdzie czas Granero:) to moje zdanie
2010.02.07, godz. 23:55, gwiazdy23
Chłopak ciora...dobrze wczoraj klepali w tej 1-poł...i dobrze bjie stałe fragmenty...Pierwsza 11 jak najbardziej...XD
2010.02.07, godz. 23:55, domin11rm
Roosik
zgadzam się w 100%
2010.02.07, godz. 23:55, tomckm
tak obiegne od tematu
Robson co dzisiaj brame sypnął w Santosie:)
2010.02.07, godz. 23:54, Robinek
Dobry jest, ja go widzę w jedenasce ;]
2010.02.07, godz. 23:54, mabili
obyśmy do końca sezonu mieli taki problem, którego z dobrze grających posadzić.
2010.02.07, godz. 23:50, Roosik
Granero za Kakę :)
2010.02.07, godz. 23:50, Qcharek
Ciężko wybrać
2010.02.07, godz. 23:49, fidelis89
gra równo i na wysokim poziomie zasłużył na miejsce w pierwszej 11
2010.02.07, godz. 23:49, pringles
Bardzo dobrze zagrał i tak naprawdę wolę pana Kakę na ławcę ;] Jak wiemy, nazwiska nie grają...
2010.02.07, godz. 23:46, mmaciejski
No i dobrze zmiany to powinny być takie że za raula cr9 i za kake igła tylko czy nie zbyt ofensywne a pomyśleć że na ławie będzie vdv ,lass czy benzema . Ciekawe jak będzie z gutim czy nadal będzie grał w pierwszym.
2010.02.07, godz. 23:45, Lukas_PL
Chłopak zasłużył!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

skórki

RealMadrid.pl daje Ci możliwość wyboru skórek!

Jeśli jesteś zdolnym grafikiem, znasz html oraz css i chcesz stworzyć własną skórkę napisz do nas

dołącz do nas

reklama